Kategórie
 
 
 
 
 

Reklamačný poriadok internetového obchodu Cykloveci.sk

Vážení zákazníci, ceníme si dôveru, ktorú ste nám nákupom v našom obchode preukázali. Ak sa vyskytla situácia, že chcete zakúpený tovar vrátiť, alebo ho reklamovať, prosíme, kontaktujte nás vopred mailom info@cykloveci.sk alebo telefonicky +421 915 575 230, aby sme zásielku od vás očakávali. Obe situácie vybavujeme hneď po prebratí zásielok a budeme vás kontaktovať s riešením. Pri posielaní tovaru klasickou poštou trvá dodanie niekoľko dní a o zásielke sa dozvieme len cez žltý lístok, preto nám pomôže, ak nám pošlete aj podacie číslo (ak ho máte k dispozícii). Ďakujeme.


REKLAMAČNÝ PORIADOK

upravujúci reklamačné podmienky medzi prevádzkovateľom / predávajúcim a objednávateľom / kupujúcim (ďalej len "RP")

Úvodné ustanovenia – Dôležité informácie pre zaslanie reklamácie

1. Prevádzkovateľom (predávajúcim) v internetovom obchode je spoločnosť Cykloveci, s.r.o., IČO: 53 017 102 so sídlom Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42.

2. Objednávateľom (kupujúcim) v internetovom obchode je každá fyzická alebo právnická osoba, ktorá odošle elektronický formulár s objednávkou tovaru.

3. Tento Reklamačný poriadok upravuje právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, pri vybavovaní reklamácií, týkajúcich sa správnosti a kvality tovaru a služieb poskytovaných prevádzkovateľom.

4. Reklamáciou na účely tohto reklamačného poriadku sa rozumie objednávateľom uplatnené právo zo zodpovednosti za chyby tovaru alebo služieb poskytovaných objednávateľom, ktorým sa požaduje určitá náprava, alebo náhrada za chybné plnenie, resp. neplnenie predmetu zmluvy.

5. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť čo najskôr od prevzatia zásielky, najneskôr do 48 hodín, a to: e-mailom info@cykloveci.sk alebo telefonicky na čísle +421 915 575 230.

6. Záručná doba na tovar zakúpený v našom internetovom obchode je štandardne 24 mesiacov (pokiaľ nie je uvedené inak). V niektorých prípadoch výrobca poskytuje na produkt záruku, ktorá je dlhšia ako štandardná doba. Takýto výrobok má dĺžku záručnej doby jasne vyznačenú.


Postup vybavovania reklamácií

1. V zmysle tohto RP, môže oprávnená osoba uplatniť reklamáciu písomne alebo elektronickou poštou.

2. Z reklamácie musí byť zrejmé najmä:
kto reklamáciu podáva (meno, priezvisko, adresa trvalého pobytu),
predmet reklamácie, prípadne čoho sa objednávateľ domáha,
komu je reklamácia adresovaná,
dátum podania reklamácie,
podpis objednávateľa alebo podpis Oprávnenej osoby spolu s plnomocenstvom.

3. V prípade podania reklamácie elektronickou poštou, faxom alebo písomne Oprávnenou osobou v mene objednávateľa musí byť k reklamácii priložené plnomocenstvo na zastupovanie objednávateľa vo veci reklamácie.

4. Ak reklamácia neobsahuje náležitosti uvedené v bode 2. tohto článku, bude považovaná za neoprávnenú.

5. Tovar prosím neposielajte dobierkou, ideálne je zaslať ho doporučene ako balík. Do balíka priložte kópiu faktúry (daňového dokladu) a záručný list, ak bol k produktu vydaný. K produktu je nutné priložiť aj reklamačný list – stačí napísať Vaše meno, kontakt a dôvod reklamácie a zaslať ho spolu s balíkom na adresu Cykloveci, s.r.o., Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42.

6. Lehota na vybavenie reklamácie je najviac 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Objednávateľ vydá klientovi o vybavení reklamácie písomný doklad.

Reklamácie riešime bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia a prijatia reklamovaného produktu. V prípade uznania reklamácie riešime vadu prostredníctvom opravy, výmeny alebo vrátenia peňazí (odstúpenie od zmluvy), rovnako znášame náklady na uplatnenie reklamácie (poštovné v prípade zaslania reklamovaného tovaru späť) a dodanie náhradného tovaru.
O výsledku reklamácie budete informovaný prostredníctvom mailu alebo telefonicky a bude Vám doručený reklamačný protokol.

7. Uplatnením reklamácie sa rozumie deň uplatnenia reklamácie objednávateľom. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje:
• pri poštových zásielkach – deň doručenia reklamácie do podateľne sídla objednávateľa
• pri doručení elektronickou poštou – deň doručenia elektronickej poštovej správy na adresu elektronickej pošty objednávateľa.

8. Ostatné právne vzťahy medzi prevádzkovateľom a objednávateľom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi prevádzkovateľom a objednávateľom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky, a to v tomto poradí.

9. Objednávateľ je oprávnený tento Reklamačný poriadok z dôvodu zmien právnych predpisov a podnikateľského prostredia kedykoľvek meniť alebo dopĺňať. Objednávateľ určí zverejnením na svojej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku.

Tento RP nadobúda platnosť a účinnosť od 01.10.2020.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeniť RP aj bez predchádzajúceho upozornenia.

 

ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A VRÁTENIE TOVARU

Úvodné ustanovenia

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru (tovar musí byť zaslaný najneskôr v posledný deň trvania lehoty).

V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale a predaj periodickej tlače,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, napr. tovar textilného charakteru.

Objednávateľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy, taktiež nemôže odstúpiť pri predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa, pri tovare určeného osobitne pre jedného objednávateľa, pri tovare, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (napr. z hygienických dôvodov) alebo pri tovare, ktorý rýchlo podlieha skaze.

Postup odstúpenia od zmluvy

1. Odstúpenie od zmluvy je nutné uplatniť písomnou formou (listom) alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail). Uveďte prosím Vaše meno, dátum kúpy, názov produktu, dôvod odstúpenia od zmluvy (ak existuje) a formu kompenzácie. V prípade záujmu sa môžeme dohodnúť na výmene tovaru za iný produkt, alebo získate kredit v eshope, alebo Vám vrátime kúpnu cenu na účet.

2. Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva ruší od začiatku. V súlade s ust. §517 ods. 1 Občianskeho zákonníka môže zákazník uplatniť odstúpenie aj len vo vzťahu k časti predmetu zmluvy (ak predmetom zmluvy resp. záväznej objednávky bolo dodanie niekoľkých produktov) a v takom prípade sa zmluva ruší len v tejto časti.

Zákazník je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu Cykloveci, s.r.o., Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42.

3. Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou, tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu (faktúra). Náklady spojené s vrátením tovaru k nám znáša zákazník. Vrátenie peňazí za tovar sa vykonáva zaslaním kúpnej ceny na účet do 14 dní.

Vracaný tovar nám prosím doručte kompletný, nepoškodený, ak je to možné, v originálnom obale a nepoužívaný. Hodnota tovaru môže byť znížená v dôsledku takého zaobchádzania, ktoré nie je potrebné pre zistenie funkčnosti produktu. Za takéto zníženie hodnoty zodpovedá zákazník.

4. Kúpnu cenu Vám vrátime do 14 dní na účet, pokiaľ sa nedohodneme inak, po doručení tovaru na adresu eshopu. Pri odstúpení od zmluvy Vám budú vrátené aj náklady dodania tovaru (nie vrátania) v podobe najlacnejšieho možného doručenia (bežné doručenie poštou alebo kuriérom) len v prípade, ak vraciate tovar z celej zásielky.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia