Kategórie
 
 
 
 
 

Najčastejšie otázky

Pýtate sa nás na rôzne otázky ohľadne bicyklov a iných produktov, nákupu, postupu v prípade vrátenia tovaru. Tu Vám prinášame tie najčastejšie spolu s odpoveďami. Ak ste Vašu otázku nenašli, budeme radi, ak sa na nás obrátite. Pozrite si náš kontakt.

  • Tovar je dostupný skladom - ako rýchlo bude u mňa?
Tovar skladom máme k dispozícii okamžite, v niektorých prípadoch ho presúvame z externého skladu a môže to trvať 24 hodín. Zvyčajne trvá dodanie až ku Vám 1 až 3 pracovné dni. Ak si objednáte tovar počas pracovných dní do 12:00, niekedy ho stihneme vyexpedovať ešte v ten deň a kuriér Vám ho nasledujúci pracovný deň prinesie. V príapade doručenia Zásielkovňou to trvá o 1 - 2 dni dlhšie. Ak máte súrnu objednávku, prosím, napíšte to do poznámky, alebo nám zatelefonujte a pokúsime sa nájsť riešenie, aby sme Vašej požiadavke vyhoveli.
 
  • Produkt je skladom u dodávateľa - kedy bude doručený?
Priemerná doba doručenia je do 5 pracovných dní - podľa rýchlosti nášho dodávateľa to môže byť menej - minimálne 3 dní, maximálne 14 dní, alebo v prípade bicyklov, ktoré sú v skladoch výrobcov v EU aj 3 - 4 týždne.
Presnejšiu dobu dodania Vám oznámime emailom alebo telefonicky po potvrdení objednávky.  
 
  • Dostupnosť tovaru je Na otázku - čo to znamená?
Tovar, ktorý je označený Na otázku, nemáme skladom, ale pokúsime sa ho objednať. Máme rôzne možnosti z celej EU, preto ich v prípade potreby využijeme. Ak tovar nemajú skladom dodávatelia ani výrobcovia, ponúkneme Vám možnosť alternatívy.
 
  • Ako doručujete bicykel?
Rovnako ako iný tovar, aj bicykle doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti. Bicykel Vám kuriér dodá na zadanú adresu. S kuriérom je možné dohodnúť čas doručenia, prípadne nám môžete Vaše požiadavky napísať do poznámky pri zadávaní objednávky. Bicykel bude bezpečne doručený, pri jeho balení používame množstvo bezpečnostných opatrení. Je poskladaný a nastavený, kvôli baleniu bude mať povolené riadítka a pravdepodobne odmontované pedále (ak sú k bicyklu dodávané). Viac informácii o tom, ako ku Vám bicykel príde a čo je ďalej potrebné urobiť, nájdete tu: Ako doručujeme bicykel.
 
  • Aká je cena doručenia do zahraničia a aká je doba dodania?
Cena dodania do najčastejších štátov je:
 
  • Česká republika - od 5,99€
  • Maďarsko - od 6,99€
  • Rakúsko - od 6,99€

Tovar skladom doručujeme do zahraničia zvyčajne od 2 do 7 pracovných dní, tovar na objednávku od 6 do 14 pracovných dní, v určitých prípadoch to môže trvať aj dlhšie. Dobu dodania upresníme mailom alebo telefonicky po potvrdení objednávky.

Ak si želáte poslať tovar do iných štátov EU, cenu Vám pošleme po potvrdení objednávky, resp. na vyžiadanie mailom.

ČO ROBIŤ V PRÍPADE, ŽE NIEČO NEBOLO V PORIADKU?

Ak ste s niečím neboli v priebehu vybavenia objednávky spokojný, prosíme, dajte nám vedieť. Občas aj my robíme chyby, hoci objednávku po pripravení ešte skontrolujeme. V našom obchode ide o to, aby sme Vám dodali tovar, ktorý si želáte, v čo najkratšom čase. 

 
  • NEOZVALI SME SA VIAC AKO TRI PRACOVNÉ DNI OD ZASLANIA OBJEDNÁVKY 
Ak Vám prišlo potvrdenie o objednávke (zhrnutie objednávky doručované emailom) a my sme sa Vám neozvali do troch pracovných dní, prosím, dajte nám vedieť. Nemalo by sa to stať, ale mohli sme sa pomýliť v označení objednávky.
 
  • TOVAR BOL DORUČENÝ V PORUŠENEJ KRABICI
Ak sú krabica alebo obal viditeľne porušené, tovar nepreberajte. Ak si poškodenie obalu všimnete neskôr, najlepšie je, ak to odfotíte. Tovar nemusí byť porušený, ale ak si nie ste istý, obrátťe sa na Tomáša alebo Mateja a oni Vám povedia, aký je ďalší postup, aby sme si boli istý, že sú produkty v bezchybnom stave.
 
  • TOVAR, KTORÝ VÁM PRIŠIEL JE INÝ, AKO STE SI OBJEDNALI
...a samozrejme, dopredu sme sa na zmene nedohodli :) Ak Vám prišlo niečo iné, ako ste očakávali, tovar nám môžete na naše náklady vrátiť a za chybu sa ospravedlňujeme. Čo najskôr Vám zašleme správnu objednávku. Podrobný postup nájdete na tomto odkaze nižšie: Vrátenie tovaru
 
  • CHCETE SI UPLATNIŤ PRÁVO NA VRÁTENIE TOVARU ALEBO TOVAR REKLAMOVAŤ
Chápeme, že niekedy Vám objednaný tovar nesadne, alebo ho musíte z rôznych dôvodov vrátiť. Je to možné do 14 dní od doručenia objednávky a tovar musí byť nepoužívaný. Adresu na vrátenie tovaru nájdete tu, rovnako ako celý postup: Vrátenie tovaru. Celý proces sa snažíme spraviť čo najjednoduchší. Ak máte otázky alebo pripomienky, kontaktujte prosím našich kolegov.

V prípade reklamácie sa okrem zákonov riadime aj zdravým rozumom a našim cieľom je maximálna ústretovosť. Niekedy nevieme posúdiť stav produktu my, preto ho posielame výrobcom na posúdenie. Mrzí nás, ak je dodaný produkt chybový, alebo ak s ním nie ste z nejakého dôvodu spokojný. Bohužiaľ, raz za čas sa stane, že si nedostatok nevšimneme, alebo sa ukáže až pri používaní. K riešeniu pristupujeme zodpovedne a každý náš krok Vám oznámime. Veríme, že reklamáciu vyriešime k Vašej spokojnosti. Postup reklamácie máme uvedený tu: Reklamačný poriadok.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia