Obchodné podmienky

Kategórie
 
 
 
 
 

Všeobecné obchodné podmienky internetového obchodu Cykloveci.sk

Všeobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti Cykloveci, s.r.o., so sídlom Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, IČO: 53 017 102, DIČ: 2121287047, zapísanej do Obchodného registra Okresného súdu Bratislava 1, oddiel: Sro, vložka číslo: 146369/B ako predávajúceho (ďalej len ako „predávajúci“) a zákazníkov ako kupujúceho prostredníctvom internetového obchodu Cykloveci.sk (ďalej len ako „kupujúci“).

1. Objednávanie tovaru
Objednanie tovaru je možné prostredníctvom stránky cykloveci.sk, telefonicky alebo mailom.
Zákaznícka linka (pondelok - piatok) od 09:30 do 17:30: 0915 575 230, pre volanie zo zahraničia: +421 915 575 230
Všeobecné informácie, objednávky a reklamácie: info@cykloveci.sk.
Pri objednávaní prostredníctvom stránky cykloveci.sk vložte prosím produkt do nákupného košíka a pokračujte podľa pokynov na stránke (buď ďalším nakupovaním, alebo vytvorením objednávky).
Pri objednávaní cez mail alebo telefonický kontakt uveďte, prosím, nasledujúce údaje:

  • Ak nakupujete ako spotrebiteľ, t.j. ako fyzická osoba mimo podnikateľskej činnosti, uveďte meno a priezvisko, adresu, Vaše telefónne číslo a e-mail.
  • Ak nakupujete ako podnikateľ alebo firma, uveďte aj obchodné meno, sídlo, IČO, IČ DPH a DIČ.

Objednávka sa považuje záväznú pri jej odoslaní. Po spracovaní objednávky Vám bude zaslaný potvrdzujúci e-mail o stave objednávky, dostupnosti tovaru, spôsobe platby a predpokladaného času dodania. Doručením potvrdzujúceho e-mailu o prijatí Vašej objednávky dochádza k uzavretiu kúpnej zmluvy.
V prípade, že objednaný tovar nie je možné zaslať podľa Vašich požiadaviek, budeme Vás kontaktovať.

Výrobca alebo predajca má právo na zámenu komponentov a na úpravu produktu v prípade, ak pôvodné komponenty nie sú dostupné a výroba by inak nebola v danom čase možná. Týka sa to najmä bicyklov, kedy komponenty môžu byť nahradené iným produktom v rovnakej alebo podobnej triede a to bez predchádzajúceho upozornenia. Špecifikácie bicyklov a produktov sa môžu meniť a uvedené údaje na stránke sú orientačné.

2. Ceny produktov
Ceny produktov uvedené na stránke sú konečné vrátane DPH (ak nie je uvedené inak). Nezahŕňajú cenu dopravy tovaru a príplatkov podľa platného cenníka Predávajúceho. Akciové ceny produktov nie je možné kombinovať s inými zľavami alebo zákazníckymi kartami.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny cien. Cena je platná taká, aká je uvedená v e-maili potvrdzujúcom prijatie objednávky, pokiaľ nedošlo na stránke k viditeľnej technickej chybe. Súčasťou ceny nie je poradenská činnosť, dopravné ani žiadne iné náklady, pokiaľ to nie je uvedené v popise produktu. Cena tovaru je určovaná podľa platného cenníka. Zvýhodnené (akčné) ceny tovaru sú zreteľne označené symbolmi (ako napr. "akcia" alebo "výpredaj"). Platnosť zvýhodnených cien trvá do vypredania zásob alebo počas trvania doby uvedenej pri zvýhodnenej cene.
 
3. Odoslanie tovaru a dodacie lehoty
Aby sme tovar postúpili dopravcovi, objednávka musí byť zaplatená (okrem prípadov platby na dobierku alebo platby pri osobnom prevzatí).
Dodacia lehota tovaru závisí od jeho dostupnosti. Štandardne máme tovar dostupný skladom, čo znamená, že je dostupný na predajni alebo ho môžeme odovzdať dopravcovi na doručenie ešte v deň potvrdenia a zaplatenia objednávky, najneskôr však do troch pracovných dní.
V prípade, že sa tovar vypredá v čase objednávky kupujúceho, dodaciu dobu riešime individuálne podľa aktuálnej dostupnosti tovaru u našich dodávateľov. O tejto skutočnosti budeme zákazníka informovať čo najskôr a oznámime mu predpokladanú dobu dodania alebo náhradné riešenie objednávky.
Ak tovar nie je dostupný skladom, ale na otázku či na objednávku, o dodacej dobe bude Kupujúci informovaný mailom. Zákazník súhlasí s predĺžením dodacej lehoty v prípade, ak nie je možné dodať všetok objednaný tovar v dohodnutom termíne. Ak sa nám tovar nepodarí zabezpečiť ani v dodatočnej lehote, máte právo od zmluvy odstúpiť a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti Vám budú finančné prostriedky vrátené do 14 dní na Vami určený bankový účet.

4. Spôsob dodania tovaru 
Dodanie tovaru je možné týmto spôsobmi:

  • štandardné dodanie kuriérom, ktoré sa pohybuje v dĺžke 1 až 2 pracovné dni po odovzdaní objednávky kuriérskej spoločnosti.
  • vyzdvihnutie tovaru v partnerských miestach spoločnosti Zásielkovňa (Packeta)

Doručovanie pred a počas Vianočných sviatkov bude upresnené v sekcii novinky v dostatočnom predstihu v daný rok. Doručovanie je v tomto období obmedzné.

Ak tovar doručuje zmluvný prepravca, dáva objednávateľ prevádzkovateľovi právo poskytnúť zmluvnému prepravcovi potrebné osobné údaje za účelom doručenia tovaru (meno / obchodné meno, adresa, telefón).

Pri preberaní tovaru objednávateľ obdrží doklad o prevzatí tovaru, ktorý je zároveň dokladom o zaplatení tovaru v prípade platby na dobierku. Doklad o prebratí tovaru je zároveň objednávkou tovaru v písomnej podobe. Daňový doklad s vyčíslením kúpnej ceny a DPH dostane objednávateľ e-mailom alebo v papierovej forme najneskôr do 14 kalendárnych dní od doručenia tovaru.

V prípade, ak objednávateľ nezaplatí a neprevezme objednaný tovar mimo situácie poškodenia tovaru pri doručení (zásielka vráti ako nedoručná bez zavinenia prevádzkovateľa, napr. ak zmluvný prepravca adresáta nenašiel, nevyrozumel o uložení zásielky, objednávateľ zásielku nedopatrením alebo úmyselne neprevzal, a pod. ), prevádzkovateľ môže požadovať náhradu škody spôsobenej porušením povinnosti, na ktorú sa vzťahuje zmluvná pokuta. Zmluvná pokuta je v takom prípade stanovená minimálne vo výške zaplateného poštovného a maximálne vo výške 50% z celkovej ceny objednávky. Objednávateľovi, ktorý neprevzal objednávku bude zaslaná správa e-mailom so žiadosťou o informáciu, čo ďalej robiť s jeho objednávkou. Na odpoveď na túto výzvu má objednávateľ termín 7 dní odo dňa odoslania správy. Ak objednávateľ požiada o opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky, prevádzkovateľ doúčtuje k celkovej cene zásielky druhý manipulačný poplatok a poštovné podľa platného cenníka. Opätovné odoslanie takto vrátenej zásielky je možné len na základe úhrady vopred. Pokiaľ objednávateľ na výzvu prevádzkovateľa v určenom termíne neodpovie, objednávka bude zo strany prevádzkovateľa stornovaná.

5. Spôsob platby
 Platbu za objednávku je možné vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

  • dobierka
  • platba prevodom, vkladom na účet:
účet vo Vúb, a.s.: IBAN: SK44 0200 0000 0043 2436 9056
BIC: SUBASKBX
VS: číslo objednávky
 
6. Poplatky

K cenám tovaru pripočítavame poplatky podľa spôsobu a miesta doručenia a podľa spôsobu platby:

  • štandardné doručenie tovaru (okrem bicyklov a nadrozmerných produktov) kuriérom v SR: 3,99€ 
  • zásielkovňa: 1,99€
  • doručenie bicykla: 9,99€
  • platba dobierkou SR + 0,99€
  • doručenie do štátov EU - výška poplatku na vyžiadanie, mimo štátov EU tovar nedoručujeme

V prípade, ak objednávateľ objedná tovar neštandardných rozmerov alebo tovar ťažší ako 30 kg, prevádzkovateľ dohodne platobné a dodacie podmienky s objednávateľom individuálne.

V prípade objednávky tovaru (okrem bicyklov a nadrozmerných produktov) nad 100€ je poštovné v SR zdarma.

7. Záručná doba tovaru
Na všetok predávaný tovar je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom, ak nie je uvedené inak.
Predávajúci nenesie zodpovednosť za neskoré doručenie zavinené kuriérskou službou, nesprávne zadanými údajmi kupujúceho alebo za poškodenie zavinené kuriérskou službou. V prípade viditeľného poškodenia balíka objednávku nepreberajte.

8. Reklamácia tovaru a odstúpenie od zmluvy
Reklamácia tovaru (reklamačný poriadok)

Záručná doba na tovar zakúpený v našom internetovom obchode je štandardne 24 mesiacov (pokiaľ nie je uvedené inak). V niektorých prípadoch výrobca poskytuje na produkt záruku, ktorá je dlhšia, ako štandardná doba. Takýto výrobok má dĺžku záručnej doby jasne vyznačenú.
Záručný servis zabezpečuje prevádzkovateľ internetového obchodu, ktorá má odborný cykloservis, prípadne zasiela reklamované produkty priamo výrobcovi.
Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je nutné oznámiť čo najskôr od prevzatia zásielky, najneskôr do 48 hodín, a to: e-mailom info@cykloveci.sk alebo telefonicky +421 915 575 230.
Aby reklamácia prebehla čo najrýchlejšie, pred zaslaním produktov nás prosím kontaktujte mailom alebo telefonicky a dohodneme sa na najlepšom postupe riešenia.

Adresa pre zasielanie reklamácií je Cykloveci, s.r.o., so sídlom Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42, kontakt v prípade potreby: +421 915 954 428. Tovar prosím neposielajte dobierkou, ideálne je zaslať ho doporučene ako balík. Do balíka priložte kópiu faktúry (daňového dokladu) a záručný list, ak bol k produktu vydaný. K produktu je nutné priložiť aj reklamačný list – stačí napísať Vaše meno, kontakt a dôvod reklamácie a zaslať ho spolu s balíkom.

Reklamácie riešime bezodkladne, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia a prijatia reklamovaného produktu. V prípade uznania reklamácie riešime vadu prostredníctvom opravy, výmeny alebo vrátenia peňazí (odstúpenie od zmluvy), rovnako znášame náklady na uplatnenie reklamácie (poštovné v prípade zaslania reklamoveného tovaru späť) a dodanie náhradného tovaru.
O výsledku reklamácie budete informovaný prostredníctvom mailu a bude Vám doručený reklamačný protokol.

Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru (tovar musí byť zaslaný najneskôr v posledný deň trvania lehoty).
V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

  • predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale a predaj periodickej tlače,
  • predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil,
  • poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  • predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, napr. tovar textilného charakteru.

Odstúpenie od zmluvy je nutné uplatniť písomnou formou (listom) alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail). Uveďte prosím Vaše meno, dátum kúpy, názov produktu, dôvod odstúpenia od zmluvy a formu kompenzácie. V prípade záujmu sa môžeme dohodnúť na výmene tovaru za iný produkt, alebo získate kredit v eshope, alebo Vám vrátime kúpnu cenu na účet.

Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva ruší od začiatku. V súlade s ust. §517 ods. 1 Občianskeho zákonníka môže zákazník uplatniť odstúpenie aj len vo vzťahu k časti predmetu zmluvy (ak predmetom zmluvy resp. záväznej objednávky bolo dodanie niekoľkých produktov) a v takom prípade sa zmluva ruší len v tejto časti.

Zákazník je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu Cykloveci, s.r.o., so sídlom Jabloňová 9, Dunajská Lužná 900 42.

Odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou, tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu (faktúra). Náklady spojené s vrátením tovaru k nám na prevádzku znáša zákazník. Vrátenie peňazí sa vykonáva zaslaním kúpnej ceny na účet do 14 dní.
Vracaný tovar nám prosím doručte kompletný, nepoškodený, ak je to možné v originálnom obale a nepoužívaný. Hodnota tovaru môže byť znížená v dôsledku takého zaobchádzania, ktoré nie je potrebné pre zistenie funkčnosti produktu. Za takéto zníženie hodnoty zodpovedá zákazník.

Kúpnu cenu Vám vrátime do 14 dní na účet, pokiaľ sa nedohodneme inak, po doručení tovaru na adresu eshopu alebo do niektorej prevádzky. Pri odstúpení od zmluvy Vám budú vrátené aj náklady dodania tovaru v podobe najlacnejšieho možného doručenia (bežné doručenie poštou alebo kuriérom) len v prípade, ak vraciate tovar z celej zásielky.

Objednávateľ nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, ak sa služba začala plniť so súhlasom objednávateľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy, taktiež nemôže odstúpiť pri predaji tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek objednávateľa, pri tovare určeného osobitne pre jedného objednávateľa, pri tovare, ktorý vzhľadom na jeho vlastnosti nemožno vrátiť (napr. z hygienických dôvodov) alebo pri tovare, ktorý rýchlo podlieha skaze.

9. Stornovanie objednávky
Ak si prajete zrušiť Vašu objednávku, ktorá ešte nebola vybavená, kontaktujte nás prosím čo najskôr, uveďte Vaše meno a číslo objednávky. Objednávku je možné zrušiť najneskôr do nasledujúceho pracovného dňa, pokiaľ nebola odoslaná dopravcovi na doručenie.
Ak už bola objednávka zaplatená, peniaze Vám vrátime najneskôr do 14 dní na účet. V prípade platby kartou sa môže táto doba predĺžiť kvôli postupom v banke.
V prípade, že nebudeme môcť dodať Vašu objednávku z dôvodu nedostupnosti či vypredania tovaru, alebo ak ani pri najväčšom úsilí nevieme dodať objednávku v dohodnutej časovej lehote, budeme Vás bezodkladne kontaktovať a vyhradzujeme si právo objednávku stornovať. Pred týmto krokom sa pokúsime ponúknuť adekvátne náhradné riešenie pre dodanie objednávky, jej časti alebo podobného tovaru. Ak už bola objednávka zaplatená, kúpna cena alebo jej časť Vám bude vrátená na účet najneskôr do 14 pracovných dní alebo podľa dohody.

10. Záverečné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (VOP) sú záväzné pre obe strany a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Spoločnosť Cykloveci, s.r.o. si ako prevádzkovateľ internetového obchodu cykloveci.sk vyhradzuje právo na zmenu VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Akékoľvek zmeny sú platné ich uverejnením na stránke internetového obchodu. Pri uzavretí obchodu sú platné VOP uverejnené v tom čase.

Objednávateľ zaslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal a v celom rozsahu s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia týchto VOP, nezodpovedá prevádzkovateľ objednávateľovi za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia kúpnej zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto VOP ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení VOP a zvyšné časti príslušného ustanovenia VOP tým zostávajú nedotknuté.

Tieto všeobecné obchodné podmienky sú platné od 01.08.2021.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Plná (Desktop) verzia